PDV:0,00

Ušteda:0,00

Ukupno:0,00

Vaša korpa je prazna!

Reklamacije, povraćaj sredstava, zamena

Reklamacije

 

Postupak reklamacije neispravno isporučenih proizvoda

 

Postupak rešavanja reklamacije sprovodi se na osnovu odredbi Zakona o zaštiti potrošača (“Sl.Glasnik RS” br. 62/2014) kao i odredbi Zakona o trgovini (“Sl.Glasnik RS” br. 53/10, 10/2013).

 

Na zamenu neispravnih proizvoda imate pravo ako je na proizvodu jasno vidljivo da greška nije nastala nepravilnim korišćenjem već da je došlo do greške u proizvodnji, pakovanju ili transportu.

 

Rok za isticanje nesaobraznosti je 2 godine od dana kupovine .

 

Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana od prijema reklamacije. Rok za rešavanje je 15 dana od prijema reklamacije.

 

Povrat robe se u tom slučaju vrši na naš trošak, a prijavu pošaljite na sephoralek@gmail.com

 

U slučaju kada nisu u mogućnosti da artikal za koji prihvataju reklamaciju zamene adekvatnim, drugim primerkom, SEPHORA LEK d.o.o. se obavezuje da izvrši povrat sredstava Kupcu.

 

Kupac ne može ni u kom slučaju, ni pod kojim uslovima, zahtevati povraćaj sredstava u gotovini za transakciju izvršenu korišćenjem neke od platnih kartica.
Za kupce iz inostranstva troškovi zamene i povraćaja artikala idu na teret kupca.

 

Povraćaj robe

 

Povraćaj robe se koristi isključivo u slučaju reklamacije. Ukoliko je roba plaćena karticom putem interneta, SEPHORA LEK d.o.o. u obavezi je da povraćaj vrši istim putem.

 

Reklamacije na oštećenje u transportu

 

Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidljiva na pakovanju proizvoda, odmah prijavite kuriru koji vam je isporučio robu. Kupac je dužan da prijavi svako oštećenje pri transportu u roku od 24 sata od prijema robe.

 

Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe

 

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas kontaktirate na sephoralek@gmail.com .