Reklamacije
Postupak reklamacije neispravno isporučenih proizvoda
Postupak rešavanja reklamacije sprovodi se na osnovu odredbi Zakona o zaštiti potrošača (“Sl.Glasnik RS” br. 62/2014) kao i odredbi Zakona o trgovini (“Sl.Glasnik RS” br. 53/10, 10/2013).
Na zamenu neispravnih proizvoda imate pravo ako je na proizvodu jasno vidljivo da greška nije nastala nepravilnim korišćenjem već da je došlo do greške u proizvodnji, pakovanju ili transportu.
Rok za isticanje nesaobraznosti je 2 godine od dana kupovine .
Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana od prijema reklamacije. Rok za rešavanje je 15 dana od prijema reklamacije.
Povrat robe se u tom slučaju vrši na naš trošak, a prijavu pošaljite na sephoralek@gmail.com
U slučaju kada nisu u mogućnosti da artikal za koji prihvataju reklamaciju zamene adekvatnim, drugim primerkom, SEPHORA LEK d.o.o. se obavezuje da izvrši povrat sredstava Kupcu.
Kupac ne može ni u kom slučaju, ni pod kojim uslovima, zahtevati povraćaj sredstava u gotovini za transakciju izvršenu korišćenjem neke od platnih kartica.
Za kupce iz inostranstva troškovi zamene i povraćaja artikala idu na teret kupca.
Povraćaj robe
Povraćaj robe se koristi isključivo u slučaju reklamacije. Ukoliko je roba plaćena karticom putem interneta, SEPHORA LEK d.o.o. u obavezi je da povraćaj vrši istim putem.
Reklamacije na oštećenje u transportu
Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidljiva na pakovanju proizvoda, odmah prijavite kuriru koji vam je isporučio robu. Kupac je dužan da prijavi svako oštećenje pri transportu u roku od 24 sata od prijema robe.
Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas kontaktirate na sephoralek@gmail.com .